Schipholklachten -
Vorige
SLUITEN
Volgende

Schipholklachten

20 maart 2017

Heeft u last van vliegverkeer van en naar Schiphol? Dat kunt u daar een klacht over indienen via het Bewoners Aanspreekpunt Schiphol (BAS). BAS is het informatie- en klachtencentrum waar omwonenden terecht kunnen met al hun vragen en klachten over het vliegverkeer van, naar en op Schiphol. BAS is een gezamenlijk initiatief van Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) en Amsterdam Airport Schiphol (AAS). De site vereist een eenmalige registratie.

Onze gemeente De Ronde Venen raadt u aan (bij overlast) van die klachtmogelijkheid gebruik te maken, omdat het beleid van en met Schiphol nu eenmaal mede wordt bepaald op basis van het aantal klachten. Ook zouden er concrete plannen bestaan om nog eens 100.000 vluchten per jaar extra uit te voeren.

Geef een reactie

Uw Terugkoppeling is waardevol voor ons. Uw email word niet gepubliceerd.

Even wachten aub...